דף הבית עיצוב הבית כיסוי לטלויזיה יעניק לה כוחות על

כיסוי לטלויזיה יעניק לה כוחות על

בדיוק כמו ששוטר שם שכפ"צ הוא הופך לסופר שוטר כך הופכת טלויזיה עם כיסוי לטלויזיה לסופר טלויזיה. תארו לכם שתוכלו להינות מהטלויזיה שלכם לא רק בתוך הבית.. שתוכלו לשים את הטלויזיה במרפסת או בחצר מבלי לחשוש שמשהו יקרה לה או לחלופין אם אתם בעלי עסקים כמו ברים, מסעדות, משרדי הייטק ועוד ורוצים הגנה נוספת לטלויזיה מפני כל מפגע שהוא כדאי לכם לחשוב טוב טוב על כיסוי לטלויזיה.

טלוויזיות בלובי של בניין
טלוויזיות בלובי של בניין (קרדיט: pixabay)

בדיוק כמו ששוטר שם שכפ”צ הוא הופך לסופר שוטר כך הופכת טלויזיה עם כיסוי לטלויזיה לסופר טלויזיה. תארו לכם שתוכלו להינות מהטלויזיה שלכם לא רק בתוך הבית.. שתוכלו לשים את הטלויזיה במרפסת או בחצר מבלי לחשוש שמשהו יקרה לה או לחלופין אם אתם בעלי עסקים כמו ברים, מסעדות, משרדי הייטק ועוד ורוצים הגנה נוספת לטלויזיה מפני כל מפגע שהוא כדאי לכם לחשוב טוב טוב על כיסוי לטלויזיה.

כיסוי לטלויזיה שנקרא גם חיפוי חיצוני לטלויזיה ישנה לכם את כל החוויה של הצפייה במיקומים שונים ומגוונים. נניח ואתם יושבים במרפסת ורוצים לנמשיך לראות את התוכנית האהובה עליכם או שאולי באים אורחים ורוצים לצפות מתוכנית או במשחק כדורגל ולעשות על האש בו זמנית אז כמובן שאתם יכולים להציב את הטלויזיה גם מבלי לשים עליה הגנה אך היא תהרס מהר מאוד כי טלויזיות לא נועדו להתמודד עם מפגעי מזג האוויר, עם עשן, עם ידיים שהתלכלכו מסטייקים או מילדים שרצים ומשחקים בכדור ועוד ועוד..
אבל עם החיפוי טלויזיה תוכלו להשים סוף סוף את החלום ולשים טלויזיה במרפסת.

מהם בכוחות שמעניק כיסוי לטלויזיה?

הכוחות שמעני כיסוי לטלויזיה הם כמעט חובה כאשר רוצים להציב טלויזיה מחוץ למבנה והם:

  • הגנה מפני מזג האוויר – הכיסוי יכול למנוע מלחות ורטיבות מלחדור אל החשמל של הטלויזיה ואנו יודעים מנסיון שמים וחשמל לא הולכים טוב ביחד. הגנה מפני עומס חום שכן יש קירור במתקן המכסה את הטלויזיה, הגנה מפני אבק, שכן כמות האבק מחוץ לבית היא פי 50 מאשר בתוך הבית, וברגע ששמים את הטלויזיה מספיק זמן בחוץ ובאבק היא תהרס, הגנה מפני מליחות אם אתם בר באזור הים או יש לכם מרפסת במישור החוף.
  • הגנה מפני נזקים – כשהטלויזיה יושבת בחוץ היא חשופה בהרבה יותר לנזקים מאשר אם היא בתוך מבנה, נזקים כמו חלקיקים שעפים עם רוח חזקה, נזקים כמו משהו שאנשים מעיפים אחד על השני או נזקים מכדור או ממשחקים אחרים, תמיד כדאי להגן על הטלויזיה מפני מה שלא יעוף עליה וזה בטוח יקרה מתישהו. כמו כן אם אתם מסעדה או בר למשל אז זוהי ההגנה המושלמת מפני עשן של על האש או עשן של סיגריות שיכולים ממש להפוך את הטלויזיה ממעולה ויפה לגרוטאה.
  • הגנה מפני ילדים – המון פעמים הילדים שלנו עושים משהו שהוא בניגוד לכל הגיון, אחד מהדברים האלו במיוחד אצל ילדים קטנים יכול ממש לשבור לנו את הטלויזיה אם הילד דוחף אותה או זורק עליה משהו ועוד יותר הגיוני שזה יקרה במרפסת תוך כד אירוע משפחתי או ישיבה משמחת ואין כמו כיסוי טלוזיה שיגן עליה מפני השובבים.

איך נראה כיסוי טלויזיה ?

כיסוי טלויזיה הוא מעין ארון מתכת חזקה שמצד אחד שקוף עם זכוכית איכותית שמעבירה את השידור בצורה חלקה ומצד שני יציאה לכל הכבלים, לארון מתכת יכולת קירור עצמית ועמידות בפני כל המפגעים שזה עתה ציינו. קנו עוד היום!