דף הבית תאורת חוץ פרוזקטור לד תאורה לגינה: פרוז'קטור לד יעשה את העבודה

תאורה לגינה: פרוז'קטור לד יעשה את העבודה

חיפוש אחר התאורה הנכונה לגינה כמעט ולעולם לא מסתיים אבל אולי הפתרון הוא בכלל פרוז'קטור לד?! ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת כדי לדעת האם זה מתאים לכם ומה חשוב לדעת לפני שמשתמשים בפרוז'קטור לד לגינה שלכם.

בית עם תאורת גינה
בית עם תאורת גינה (קרדיט: pixabay)

רבים מאיתנו משקיעים זמן וכסף על הגינה כדי להנות ממה שהיא מציעה לנו. השהות בגינה במהלך היום שונה מהשהות בערב השינוי במזג האוויר ברדת החשכה משפיעים על האווירה בגינה שלנו באופן משמעותי. אם אתם לא מרוצים מהתאורה בגינה תשקלו לאבזר אותה בתאורה אפקטיבית, פרוז’קטור לד שיעניק חיים לגינה גם לאחר שהשמש שוקעת.

אז איך להשתמש בפרוז'קטור לד?

ראשית חשוב להבהיר שעוצמה חזקה לא בהכרח טובה לגינה לנו ולאווירה שאנחנו רוצים ויש לשקול האם בכלל פרוז'קטור לד מתאים לנו. לרוב נעדיף תאורה חלשה אך אפקטיבית כדי לשמור על האיזון אם יש לנו הרגלים מסוים בשגרה שהגינה לוקחת בהם תפקיד חשוב כמו מפגש חברים פעם בשבוע או ארוחות ערב עם המשפחה פרוז'קטור לד יכול להיות פתרון מצויין כדי לכסות את האזור שאנחנו רוצים לשהות בו בעוצמת התאורה המתאימה לנו מה שלרוב תאורות גינה לא מספקות לנו במיוחד שמטרתן היא ליצור אווירה עם תאורה חלשה מאוד.

היכן למקם את הפרוז'קטור לד בגינה

ראשית יש לקחת בחשבון שתי נקודות חשובות בבחירת פרוז'קטור לד הראשונה הגנה מפני הגשם (שגם לזה יש פתרונות נוספים) ומקור מתח. לגבי הגנה מפני הגשם יש פרוז'קטור לד בעל עמידות בפני מים לפי תקן מסוים לכן חשוב לבדוק אם התקן מתאים לנקודת התאורה שתרצו. לגבי מקור מתח גם אם לפרוז'קטור לד יש סוללה בעלת אורך חיים גדול בשלב מסויים תדרשו לחבר את הפרוז'קטור לד למקור מתח לכן ודאו שיש לכם את האפשרות לחבר את הפרוז'קטור לד לשקע קיר. ישנם פרוז'קטור לד שאינם מגיעים עם אפשרות זו ונדרש לרכוש מתאמים כדי לחבר את הפרוז'קטור לד לשקע קיר.

לסיכום כמה טיפים

פרוז'קטור לד יכול לעשות את העבודה לגינה שלכם אבל תבדקו שקיימת אפשרות לחיבור שקע קיר ותוודאו שנקודת התאורה מוגנת ממים אחרת תבדקו מה תקן העמידות במים של הפרוז'קטור לד. תזכרו שעוצמת התאורה לא חייבת להיות חזקה וכי הפרוז'קטור לד מתאים לכם כלומר לא נמוך מדי אך גם לא חזק מדי אחרת אתם תמנעו מלהדליק אותו בכלל.